SVF JO10-1 tegen Sporting 70 JO10 – 2

26 Mar 2017 | JO10-1, Pupillen

Verslag van de wedstrijd 25 maart 2017.

Vandaag hebben we een thuiswedstrijd Imre is er niet en we hebben Yorick erbij als vervanging, super leuk dat ons oude ploeggenootje weer een keer meespeeld. En we hebben een jarige Beau !

Eerst gaan we op de foto met de vrouwen van onze sponsors, Heidi en Wendy.

Het is mooi weer en we willen graag weer een keer winnen, de tegenstander is sterk maar we beginnen vol vertrouwen. De eerste kans komt helaas hard tegen de lat en daarna staan we al snel  0-1 achter. Dat is balen. De tegenpartij speelt heel mooi over. Dan hebben we een corner, Sem neemt deze echt heel mooi en de bal komt op de voet van Sjors. Hij scoort !! 1-1 we waren met zijn alle heel erg blij !! Door dit goal, gaan we met 1-1 de rust in.

Na de rust komt de tegenpartij al snel onze kant op, deze bal is echt onhoudbaar en we komen helaas weer achter 1-2. We spelen niet zo lekker meer over en niet iedereen staat op de juiste plek waardoor er en paar keer onnodig bal verlies is, de tegenpartij maakt daar handig gebruik van en scoort  1-3.

Einde wedstrijd en helaas verloren,  het zou fijn zijn als we weer een keer winnen.

Groetjes Jari