SVF JO10-1 tegen Hercules JO10-7

07 Nov 2016 | JO10-1, Pupillen

Zaterdag 5 november 2016.
We mochten vandaag thuis spelen tegen Hercules JO10-7. We zijn ingedeeld in een nieuwe poule, dus voor ons nieuwe tegenstanders en afwachten wat er vandaag zal gaan gebeuren.

We hebben er allemaal zin in, na een goede warming-up op het hoofdveld konden we aan de wedstrijd beginnen. Was wel even wennen op echt gras, want normaal spelen we op kunstgras. Ook wel leuk om op het hoofdveld te spelen. Hercules was veel aan de bal en wist gelukkig niet tot scoren te komen. Dustin wist het doel goed leeg te houden de eerste helft. Voor Dustin stonden een paar kanjers van verdedigers (Jari, Sjors, Beau), waardoor de tegenstanders goed werden gehinderd.

Door mooi samenspel van ons wisten op tempo naar voren te gaan. Sem gaf een mooie pass op mij en met een klein tikje wist ik tot scoren te komen. We gingen de rust in met 1-0.
Na een praatje van Jan-Willem gingen we er weer vol voor.

Zowel wij als Hercules kregen mooie kansen, maar de bal ging niet het doel in bij de tegenstander. Helaas wist de tegenstander 3 minuten voor tijd wel bij ons te scoren, waardoor het 1-1 werd. Toch bleven we de laatste minuten er nog voor gaan, maar helaas wisten we er geen overwinning uit te slepen. We moesten het doen met een gelijkspel.

Het was een leuke wedstrijd, op naar volgende week tegen Jonathan!

Groetjes Jurre Naron