SVF JO09-2 tegen SVMM JO09-1

11 Sep 2016 | JO09-2, Pupillen

Zaterdag 10-09-2016 de zon schijnt we zijn er klaar voor.

Iedereen in z’n tenue, drinken en de verse appeltjes staan klaar, de voorbereiding is goed! Vandaag gaan wij weer ons uiterste best doen. Helaas, moeten we Floris en Bart vanwege ziekte missen, maar we hebben goede hulp gekregen van Yoeri. We spelen tegen SVMM, ook deze tegenstanders blijken al wat langer te voetballen maar dat mag de pret niet drukken.

Er is een goede verdediging, hier zit zeker vooruitgang in. Zo hier en daar komt er ook al een aanval aan te pas. Ook worden er veel ballen tegen gehouden, maar helaas glipt er toch zo af en toe één tussendoor het doel in….

Helaas hebben we de wedstrijd verloren met 0-17, maar ondanks dat lopen we trots en met een glimlach het veld af. Onze tijd komt nog wel, we hebben al weer zin in de volgende wedstrijd.

Groetjes,
Guus & Debbie Vernooij

jo9-2-10-sept

Schrijf je in voor de nieuwsbrief