SVF JO08-1 tegen Veenendaal JO08

18 Feb 2018 | JO08-1, Pupillen

Het was nog even spannend of de wedstrijd doorging. Het veld was nog een beetje wit door de nachtvorst, maar we mochten gelukkig wel beginnen.

De mannen bruisten van de energie. Vandaag speelden we tegen jongens uit Veenendaal. Al snel na de aftrap schoot SVF er twee doelpunten in. De keeper van Veenendaal speelde voor het eerst, maar deed erg goed zijn best om alle ballen uit zijn doel te houden. Er was veel publiek aan de zijlijn: opa’s, oma’s, ouders, trainers, coach en broers en zussen.

Gijs droeg trots de aanvoerdersband en gaf mooie assists. Job stond als een rots in het doel. Menno, Mats en Sam bleven maar scoren. Karel en Joep waren goed aan het verdedigen. In de rust was de score opgelopen tot 11-0.

Na een peptalk van Anton en Jenny gingen we in de tweede helft weer in hetzelfde tempo door. Anton wilde graag dat we gingen oefenen met overspelen. De jongens van Veenendaal bleven sportief en lieten zich niet kisten. Joep scoorde bijna; op de paal!

Het 15de doelpunt van Sam was een hard schot in de kruising. Karel en Job zorgden dat de tegenpartij niet konden scoren. Daarna scoorde Menno nog twee doelpunten waardoor de eindstand op 17-0 kwam.

Het was een leuke sportieve wedstrijd!

Groetjes Gijs