SVF JO13-1 tegen Scherpenzeel JO13- 1

16 Apr 2018 | JO13-1, Pupillen

Zaterdag  14 april
DE  TOPPERS VAN SVF OVERDONDEREN SCHERPEENZEEL  DE EERSTE 5 MINUTEN

Vandaag stond de belangrijke wedstrijd tegen Scherpenzeel  op het programma. Na wat voorwerk gedaan te hebben wisten wij hoe ons strijdplan eruit moest zien. Dit ga ik hier niet vertellen om onze directe tegenstanders wijzer te maken hahaha. Een ding was duidelijk onze toppers waren er klaar voor om de strijd aan te gaan.

Nadat de uitstekend fluitende scheidsrechter had gefloten voor het begin knalde onze boys er meteen op. De tegenstander wist werkelijk niet wat  hun overkwam. In de 3e  werd  Rens aangespeeld en gaf direct een pass op Finn hij bedacht zich niet en scoorde vanaf 20 meter over de doelman heen yessss 1-0. Ik was nog in mijn boekje de aanval aan het opschrijven viel al meteen in de 5e minuut de 2-0 door een pass van finn op jason en die maakte Cool af jaaaaaa wat een begin. Hierna ging de wedstrijd over en weer wat kansjes voor SVF en voor Scherpenzeel.

Tijdens de rust hebben wij onze jongens verteld dat zij volledig geconcentreerd moesten blijven spelen omdat de goed spelende tegenstander hiermee zeker geen genoegen zal nemen. Wij begonnen toch iets wat rommelig aan de 2e helft. En helaas na ongelukkig uitverdedigen werd de bal naar een tegenstander gespeeld en die scoorde in de 46e minuut de 2-1 vanaf 25 meter werd de bal over de uitstekend kiepende Duncan heen geschoten.

Maarrrrr  wat deze toppers siert is de onverzettelijke inzet……. meteen vanaf de aftrap werd Finn aangespeeld sorry ik heb even niet gezien door wie maar Finn begon aan een solo en scoorde in de 47e minuut de 3-1 geweldig wat een antwoord van de boys. Scherpenzeel was toch wel wat aangeslagen hierdoor. En dat resulteerde 3 minuten later in de 4-1 door Jasper op aangeven van Joep toppie de wedstrijd was gelopen of niet…….

Het laatste akkoord was toch van onze zeer sportieve tegenstander scherpenzeel een halve omhaal van hun middenvelder zorgde voor de einduitslag 4-2.

Wat weer een geweldige prestatie van onze toppers. Trots zijn wij op de boys.

Leon,Ruud en ondergetekende.
Onno