SVF JO 11-1 tegen ‘t Goy JO11-1

06 Sep 2016 | JO11-1, Pupillen

Vandaag moesten we de tweede wedstrijd voor de beker spelen. Na de mooie overwinning van vorige week hadden we veel vertrouwen. Ons team is inmiddels uitgebreid naar negen spelers. Merijn is ook bij ons komen spelen.

We begonnen niet heel goed aan de wedstrijd. Er werd niet zo goed samengespeeld in het begin. Na een minuut of zeven ging dat wel beter en we kregen gelijk kansen op een voorsprong. Liam schoot de bal uit en Wessel controleerde de bal goed en gaf de bal diep op Lucha. Een vrije kans, maar Lucha schoot de bal naast. Vijf minuten later kreeg Koen een grote kans, maar ook die wist niet te scoren. Achterin hielden Merijn, Rens en Bram alles makkelijk tegen. Intussen kregen Lucha en Wessel nog een paar kansen, maar het wilde niet lukken. En als je zelf niet scoort, dan scoort de tegenstander. Net voor rust ging een speler van het Goy op Liam af en ze scoorde tegen de verhouding in 0-1.

Na de rust kwamen Toontje en Jason in het veld. Het begin van de tweede helft begon dramatisch. SVF was er nog niet helemaal bij en het Goy scoorde 0-2 na een pass in de diepte en Liam was kansloos. We lieten het er niet bij zitten en zochten weer de aanval op. We hadden geluk dat een verdediger van het Goy de bal van richting veranderde en we scoorde 1-2. Er was weer hoop. Intussen kregen Koen en Jason nog kleine kansen, maar hun keeper stond telkens op de goede plek. Even later stonden we weer niet goed op te letten en het werd nog 1-3. Uit een corner werd het ook nog 1-4.

Een nederlaag die niet helemaal de verhouding weer gaf. Jammer dat we een goede eerste helft niet in de tweede helft konden doorzetten.

Groetjes Koen en René de Jong

Schrijf je in voor de nieuwsbrief