SVF JO-11 1 tegen HDS JO-11 1

05 Mar 2017 | JO11-1, Pupillen

Vandaag speelde we voor de 3e keer tegen deze tegenstander. We hadden al twee keer met een klein verschil gewonnen van HDS. Het beloofde weer een spannende wedstrijd te worden, want HDS was gekomen om te winnen!

De eerste 10 min was HDS feller in de duels en kregen een paar kansen. Maar na 15 min spelen was er een mooie combinatie tussen Bram en Koen. Bram zette de aanval op en liep via een 1-2 alleen op de keeper af en verzuimde niet om te scoren (1-0). Helaas scoorde HDS net voor rust 1-1. Maar 3 min later scoorde Lucha 2-1.

Na wat peptalk van Onno ging SVF veel feller van start in de 2e helft. Er werden meer duels gewonnen. Hierdoor kregen we veel kansen (Koen, Lucha, Jason) maar er werd niet gescoord. HDS kreeg nog een aantal kansen om de 2-2 te maken. Maar vlak voor het einde scoorde Wessel 3-1, en was HDS mentaal gebroken.

Het was een leuke spannende wedstrijd. Volgende week uit tegen de koploper Hercules. We hebben de minst gepasseerde verdediging, dus als we nog wat meer kunnen scoren moeten we ook de koploper kunnen verslaan!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief