SVF Jeugdweek 2023

29 Aug 2023 | Laatste Nieuws

Wat een feest was het weer! Met 110 aangemelde kinderen is er door de organisatie van de jeugdweek weer een succesvolle driedaagse feestweek gerealiseerd. Het thema dit jaar was ‘superhelden’! Dit was in alles terug te zien…de versiering op het SVF terrein, de invulling van de spellen, de kleding op vrijdag en bovenal de kinderen die zich deze drie dagen als helden hebben opgesteld.

Zo is het voor iedereen een groot feest geweest!
Op woensdag 16 augustus is de jeugdweek ingeluid door de voorzitter van SVF, Erwin Rieff. Waarna het denkbeeldige stokje is overgedragen van de voorgaande leden van de organisatie van de jeugdweek naar de nieuwe samenstelling van de huidige leden van de organisatie. Na een stevige warming up, verzorgd door Timothy van Without Limits, zijn alle kinderen begonnen met een voetbalclinic. De middag is gekozen voor een splitsing van activiteiten. Een groep kinderen heeft deelgenomen aan een spellenparcour en de andere kinderen hebben 4 tegen 4 gevoetbald. Een geslaagde eerste dag!

Donderdag 17 augustus zijn alle kinderen en begeleiding in de bus gestapt en zijn afgereisd naar Drievliet in Den Haag. Wat een heerlijke dag was dit! Van jong tot oud heeft iedereen zich optimaal vermaakt in dit pretpark. Moe maar voldaan kwamen zij aan het eind van de middag weer terug in Cothen aan. Vrijdag 18 augustus is na wederom een uitdagende warming up het zeskamp opgestart. Wat is er gestreden om de winst! Van stormbaan tot buikglijbaan….alles was aanwezig voor een sportieve en bovenal plezierige dag.

Met dank aan alle sponsoren (Het oude Raedthuys voor de patat, Bert Zumbrink voor de hamburgers, familie Vernooij voor de appels, Koen van Rijn, Riet Kolsteeg, Adriaan en Rickie Odijk voor de wafels en Jeroen de Wit voor het snoep),SVF, organisatie en alle vrijwillige hulp kunnen we stellen dat de kinderen in Cothen weer een geweldige ervaring rijker zijn!

Tot volgend jaar!
Jody, Matthijs, Wesley, Yoni, Julian, Lotte en Hanneke