SVF J08-2 tegen DOVO J08

12 Feb 2018 | Pupillen, SVF JO08-2

Het is carnavals zaterdag maar dat maakt voor het Veenendaalse DOVO niet uit, gewoon aantreden om 9:45.

SVF JO8-2 gaat als carnavalsgezelschap met goede moed op pad, Tim en Bente zijn er niet bij vandaag en we hebben versterking van Gijs.

De opstelling:

Lars – Ninja, Tygo – de krokodil, Freek – spook, Vigo – Ninja, Gijs – Soldaat, Tom – Raket monteur, Jayden – hotdog.

De wedstrijd is ruim 8 minuten oud. En de druk van SVF neemt toe. Spook Freek is op oorlogspad en heeft Gijs de soldaat bij zich. Helaas geen doelkans. Dan wordt DOVO wakker en binnen een mum van tijd komen ze op 3-0 voor. Krokodil tygo doet zijn eer aan, en werpt zich als keeper voor de bal.
Hotdog Jayden is de laatste man en zorgt voor veel angst bij de tegenstander. Lars en Vigo de Ninja’s zijn deze helft onzichtbaar zoals het een ninja betaamt  . Freek redt een eerste bal echter die valt weer voor de voeten van DOVO en 4-0.

Wat consternatie op het veld, er valt een goal voor SVF. Maar deze wordt afgekeurd. Tom de raket monteur raakt verstikt in een duw duel met de tegenstander, maar de scheids maakt er een eind aan. Einde eerste helft 4-0.

Tweede helft gaat Hotdog Jayden het goal in en krokodil Tygo het veld op. De krokodil komt al snel naar boven, slinks een bal afwachten en dan toeslaan met een sliding, op of over het randje, als krokodil keuren we hem goed, als verantwoorde ouder keuren we hem af…..

Jayden redt een paar keer goed maar kan de goals niet verhinderen .
De ninja’s Lars en Vigo hangen goed voorin in de tweede helft en soldaat Gijs marcheert richting de goal. Spook Freek laat de tegenstander schrikken en verovert de bal. Raketmonteur Tom heeft een kapotte raket in de tweede helft maar weet deze te repareren voor de penalty serie.

Deze winnen we uiteraard met 4-3.

De eindstand van de wedstrijd is niet bekend. Ergens 8-1, de reporter was verkleed als oud opaatje met een slecht geheugen.

Fijne carnaval

Alaaf Alaaf Alaaf.