SVF J08-2 tegen CDW JO8

19 Nov 2017 | Pupillen, SVF JO08-2

Zoals de laatste weken is Rushing Tom (check de beroemde en good old Ian Rush) weer flink op dreef….. Gelet op de subtiele opmerking van zijn vader cq onze eigen paparazzi wordt Tom subtiel ‘gestuurd’ naar zijn optimaforma……. Ik hoop dat de roe er verder niet aan te pas komt  .

Ook Beckenbauer Tim heeft de goede schoenen weer aan (daarover ook later meer). Een afstandsschot van hem verdwijnt net langs de verkeerde kant van de paal.

SVF zet verder aan, een vloeiende aanval leidt tot het omspelen van de keeper van CDW maar het open doel wordt net gemist.

CDW breekt uit wat uiteindelijk leidt tot een corner. Nadat deze is genomen schiet een speler van CDW mirakels hard op de kruising. De goal staat te trillen en Tigo heeft de bal alleen maar kunnen horen, wat een knal was dat zeg. Qua moment ook wel te omschrijven als donderslag bij heldere hemel.

Rust, tussenstand 0-0.

Na de rust gaat de wedstrijd in een lager tempo voort. Gelijk aan de liedjes van Sinterklaas zeg maar. Gestaag kabbelend, deinend en huppelend als het paard van Sinterklaas op het dek. Het fototoestel van onze paparazzi papa klikt veel en lijkt als enige het hardst te werken.

Maar dan. Tom schiet op de goal. De keeper weet niet wat hem overkomt. Hij laat de bal los en de bal rolt door zijn benen de goal in. 1-0!

Opeens weer actie, flair, beweging en druk door SVF. Niet veel later een breakout, een lange rush van Beckenbauer Tim die dit alles beheerst afrond en de 2-0 op het scorebord zet.

Wauw, wat een luxe. Dit voelt lekker (puh). De derby gaat voort in een ook ietwat andere stijl. Die van freestyle trekken en duwen.
Gelukkig hebben wij Freek!! Ook dit kunnen we dus winnen.

Als toetje ronden we het af met een 3-0 door wederom Tom. De keeper ziet er niet goed uit, maar wie interesseert dit nog.

Ondertussen wordt de strijd opgevoerd en lijkt onze paparazzi serieus van zijn stoel te worden geschoten. Scheids!!….let op!!!!
Oh…..het blijkt een eigen speler van SVF die het schot afvuurde.

Het slotakkoord breekt aan. CDW maakt 3-1. Who cares. De buit is binnen. Maar, aansluitend is nog een wereldredding van Flying Tigo nodig om de 2e goal van CDW te voorkomen.

Het is tijd.
De punten zitten in de tas…..euh zak. Nog even snel de penalty’s, omkleden en naar huis om de intocht van Sinterklaas te kijken op tv.

Boys en girl; wederom proficiat met dit behaalde resultaat. Meer dan verdiend!

Volgende week thuis tegen DEV Doorn om 08:45. Weer een derby! Lukt net vóór de intocht van Sinterklaas.

Robert Otten