SVF J019-1 neemt afscheid van André Verbeek

12 Jul 2019 | JO19-1, Laatste Nieuws

Afgelopen weekend heeft SVF J019-1 het seizoen afgesloten. Traditiegetrouw gebeurde dit door middel van een afsluitingsbarbecue, waarbij alle spelers, trainers en vrijwilligers werden bedankt die het hele jaar voor hen klaar hebben gestaan. Dit jaar was de afsluitingsbarbecue meer dan alleen een afsluiter van het seizoen.

Veel spelers gaan namelijk over naar de senioren, maar ook een aantal spelers nemen afscheid van SVF. Zo hebben Danny Goes, Nick Sluis en Bram Verkuijl ervoor gekozen om afscheid te nemen van SVF. Ook trainer André Verbeek neemt afscheid van SVF, nadat hij zich 9 jaar lang heeft ingezet voor de jeugd van SVF. André Verbeek vervolgt zijn trainerscarrière bij het eerste elftal van vv Ophemert. Om deze reden was deze avond natuurlijk extra speciaal.

Daar hoort uiteraard ook een speciaal afscheidscadeau bij. De J019-1 heeft André een fotoalbum cadeau gedaan met foto’s van André door de jaren heen. Daarnaast hebben de spelers, maar ook veel ex-spelers en ex-trainers waar André mee samen heeft gewerkt, een stukje geschreven in het boek. De voor- en achterkant van het boek is bedrukt met een foto van de spelers van J019-1 met de shirts van vv Ophemert. André was erg dankbaar voor het cadeau en zal de mooie herinneringen koesteren met behulp van het boek. Op zijn beurt heeft André alle spelers een beker gegeven en iedereen persoonlijk bedankt voor zijn inzet.

André was jarenlang altijd te vinden op de club en zette zich altijd in voor de jeugd. André zal worden herinnerd als een coach met veel passie, fanatisme en vooral veel humor. SVF wenst André veel succes toe bij vv Ophemert.