SVF J013G – Valleivogels J013-3

14 May 2017 | JO13-3, Pupillen

Wedstrijd zaterdag 13 mei 2017

De jongens en meiden hebben er zin in, vorige keer de pot gewonnen. We laten ze ook dit keer een poepie ruiken is de spirit.

Al snel hadden we een tegendoelpunt te pakken, Max stopte de bal maar de bal gleed uit zijn handen waardoor de tegenpartij een punt kon maken. De jongens en meiden doen hun best en ze knokken samen voor de bal wat resulteert in mooie aanval acties van beide partijen. Wel is al zichtbaar dat SVF steeds beter het spel onder de knie krijgt en de tegenpartij uitschakelt. Na een paar mislukte mooie aanvallen lukt het Leen een mooie voorzet te doen waardoor Joep een mooi schot had en raak, goed voor de 1-1.

Wisse zette een mooie aanval in maar werd flink aan zijn shirt getrokken wat hem boos maakte, helaas geen gewenste vrije trap. De boosheid werd snel omgezet naar een mooie actie van Simon Vernooij met een doelpunt, helaas was dat in buitenspel en zodoende telt het doelpunt niet. Simon Vernooij laat het er niet bij zitten en probeert nog een keer en dit keer met goed resultaat, 2-1. Een speler van de tegenpartij schoot de bal wel het doel uit maar de bal was al over de lijn, dus pff gelukkig telt deze.

Dan vlak na de rust zet SVF een nieuwe aanval in welke eindigt in een corner bal. Simon Vernooij neemt uit maar helaas net te hoog. Maar dan krijgt Simon Vernooij de bal rechts op zijn slof, hij haalt uit en met een zachte bal rolt de bal zo het doel in, goed voor een 3-1.

We houden het droog vandaag met zo nu en dan het zonnetje in het gezicht. Het duurt even voordat we vat krijgen op het spel maar dan breekt Wisse door, loopt spelers voorbij en scoort, yes 4-1.
Ook in de laatste minuten ziet Wisse een mooie kans, speelt de keeper voorbij en laat de bal rustig over de lijn rollen, goed voor de eindstand van 5-1.

Dit was de voorlaatste wedstrijd van het seizoen, nog eentje te gaan tegen Brederodes thuis.

Groetjes, Simon van Amersfoort