SVF J010-1 tegen SVMM J010-1

09 May 2017 | JO10-1, Pupillen

Deze zaterdag spelen we de laatste competitiewedstrijd tegen SVMM J010-1 op ons eigen veld. We zijn supergemotiveerd om te winnen. Ik ben vandaag aanvoerder! Zelf ben ik niet helemaal fit, ik heb last van mijn schouder, maar wil erg graag spelen ook Jari heeft last, maar dan van zijn been.

We beginnen wat later, want de scheidsrechter was een beetje laat. Helaas is de tegenstander ook gemotiveerd en weet onze verdediging goed te passeren. Er wordt gescoord, 0-1, na tien minuten. Balen, na 5 min. zit er nog 1 in 0-2, we lopen extra hard, maar het lukt niet goed om een mooie aanval te maken. Sem heeft super-echt, want hij bezeert zijn knie tegen een doelpaal en heeft even tijd nodig om bij te komen. De passes landen niet altijd op de goede plek , dat doet de tegenstander beter en voor de rust scoorde de tegenstander er nog 1 en maakt er 0-4 van.

Na een peptalkĀ  van Jan Willem hebben we weer moed en gaan er tegenaan. Helaas scoorde de tegenpartij er weer 1 en keken we tegen een 5-0 achterstand aan. Nu deden we super ons best om er toch enkele in te krijgen en Jurre lukt het met een mooi schot! Sven probeert het nog met een mooie kopbal uit een cornerĀ  van Beau, maar boing, tegen de lat. Het lukt maar niet, want even later gaat er weer 1 tegen de lat. Ondertussen verricht Dustin superwerk , door een lastige bal tegen te houden en krijgt zelfs een complimentje van de tegenstander. Net nu we er lekker inkomen, lopen we tegen het einde van de wedstrijd aan en fluit de scheidsrechter. Jammer, maar een mooie pot! En een mooie tas met was voor mijn moeder!

Groetjes Linda