SVF – FIT

24 Apr 2017 | Heren zondag, SVF 1

De eerste helft van de wedstrijd SVF tegen FIT was weinig enerverend. Het spel werd voornamelijk op het middenveld afgespeeld.

Trainer Edwin Bakker was duidelijk niet tevreden over het vertoonde spel van SVF en liet dat duidelijk blijken langs de lijn. Doelpunten zouden vanmiddag wel eens schaars kunnen zijn.
Toch kwamen er nog twee kansen voor de rust. In de 35e minuut waagde Martin Oostveen een schoot op doel maar dat had geen doelpunt tot gevolg. Even later een actie van Rik van der Mispel. Deze speelde zich vrij en ging alleen op de keeper van FIT af. Deze wist in eerste instantie het gevaar af te stoppen, maar de rebound werd door Rik alsnog over de lijn gewerkt.(1-0)

De 2e helft begon goed voor SVF. Al in de 8e minuut kwam Sander Mocking door een mooie beweging vrij. Zijn schot wat volgde was van grote klasse en de keeper van FIT was kansloos.(2-0) Zou het SVF dan toch nog lukken om het grote verschil op de ranglijst tot uitdrukkling te laten komen. Helaas bleek dit een ijdele hoop. De ingebrachte wissels Rik Hoekema, Roel Barten en Bart van Dijk voor resp. Mick van de Bildt, Rik van der Mispel en Niels van den Berg konden de wedstrijd ook niet laten kantelen. Het was en bleef een matige wedstrijd. De voorhoede liet het deze wedstrijd afweten en de achterhoede echter gaf weinig of niets weg.

De drie punten bleven wel in Cothen, maar a.s. zondag 30 april de wedstrijd uit tegen ’t Goy zal er uit een ander vaatje getapt moeten worden.

Wim Terwint

FOTO’S