SVF F2 tegen CDW F4

25 Feb 2016 | Pupillen

13 februari 2016, het was koud, maar we waren goed opgewarmd door Jan Willem. Jorick en Sjors moesten helpen bij de F3 en omdat Jurre en Sven ook niet mee konden spelen kwamen Bram, Thomas, Lucha en Stijn uit de F1 ons helpen. We hadden er zin in!

Al heel snel maakt Bram een kopbal, 1-0!! Sem dacht: Dat kan ik ook en scoort via de binnenkantpaal mooi erin! Stijn en Lucha zorgen voor 4-0 en dan is het rust. Dit kunnen we winnen voel ik en ook onze mascotte Marsipulami glimlacht van plezier!

Jari maakt na de rust 5-0, en ik grijp mijn kans om 6-0 te maken met een knap schot. Bram vond dat ie al te lang niets van zich had laten horen en scoort 7-0. CDW blijft stoer onder de achterstand en het is een leuke wedstrijd, ook om naar te kijken. Lucha maakt 8-0 en Bram sluit de wedstrijd met 9-0. Onze keepers Dustin in de eerste helft en Stijn in de tweede helft hebben het koud gekregen, want ze hadden niets te doen.

Met zo’n mooie overwinning hebben we al zin in de volgende wedstrijd, ook de penalty’s als slot gingen prima!

Imre van der Vegte.