SVF F2 – Jonathan F5

07 Apr 2016 | Pupillen

Afgelopen zaterdag 2 april mochten we weer lekker thuis voetballen tegen Jonathan. Voor het eerst waren we zonder onze coach Jan Willem. Zoals we van Jan Willem gewend zijn had hij uiteraard voor goede vervanging gezorgd en waren Bas en Arthur samen onze coach.

We begonnen goed aan de wedstrijd. De eerste kans was een kopbal voor mij maar helaas die ging er nog niet in. Gelukkig maakte Jurre een mooie actie en schoot hij de bal heel mooi in het doel. Daarna gingen we op zoek naar nog een doelpunt en mede doordat we zo goed aan het overspelen waren kregen we best wat kansen. Maar Jonathan voetbalde ook goed mee en onze verdediging en keeper voorkwamen een gelijkmaker. Daarom gingen we de rust in met een 1 – 0 voorsprong.

De tweede helft was erg spannend en ging best gelijk op. Maar wij speelden achterin heel erg goed en met dank aan de keeper bleef de voorsprong voor ons. Ik was blij dat de scheids floot voor het einde van de wedstrijd en dat we hebben gewonnen. Omdat Yorick jarig was kregen we nog een lekker zakje chips dus een erg geslaagde ochtend. Hopelijk volgende week weer een goede wedstrijd en dan is Jan Willem er weer bij.
Groetjes Sem Zumbrink