SVF F2 – Houten F7

10 Sep 2015 | Pupillen

Zaterdag 22 augustus was het zover, na de voetbalweek hadden we onze eerste (vriendschappelijke) wedstrijd tegen de F7 van Houten.
We, dat is de F2: Jurre, Dustin, Sem, Sven, Jari, Sjors, Beau,  Imre (ik)  en Jorik kwam ons helpen. Het was heel mooi weer, lekker warm en we hadden er zin in! Na een peptalk en warming-up stonden we tegenover Houten.
Ik was eerst keeper, de tweede helft was ik spits en ging Dustin keepen. Het was spannend want Houten speelde goed over en probeerde meerdere keren te scoren. Gelukkig verdedigden we goed en Jari en Dustin knalden de ballen lekker voor de goal weg. Ondertussen liep Jurre een paar keer mooi uit, maar scoorde jammer genoeg niet. Aan het einde van de eerste helft scoorde Houten met een mooi schot, dat we niet tegen konden houden. Jammer, maar we waren supergemotiveerd om toch te winnen.
In de tweede helft werd een jongen van Houten uit de wedstrijd gehaald omdat hij erg hard speelde (hij deed mij erg pijn) en waren we met 1 man meer.  Jorik had nog pech en bezeerde zich, maar ging toch weer verder. Ik vond het erg leuk om nu lekker hard over het veld te rennen. Sem, Sven, Sjors en Beau deden super hun best en zo kon ik  naar voren rennen en ik scoorde!!! Joepie! Dat was lekker en we bleven de aanval zoeken.
Dustin die nu in de goal stond had weinig te doen. Houten kwam niet echt meer tot spannende acties. Tegen het einde van de tweede helft kregen we een tweede kans en kon ik nog een keer scoren. Ik was echt blij, want dit was mijn eerste echte wedstrijd. Het was spannend, maar leuk en we hebben goed samengespeeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes van Imre van der Vegte (en Linda).