SVF F2 – Hercules F5

02 May 2016 | Pupillen

Vandaag, 30 april, de laatste competitiewedstrijd van het seizoen. Aangezien de meeste teams al klaar zijn met de competitie zijn we helemaal alleen op het sportpark en genieten we van alle aandacht.

We staan op dit moment op de tweede plaats en zullen bij winst ook deze plaats behouden. Imre en Jurre zijn niet aanwezig en hebben we Koen en Steijn om ons te helpen.

Hercules speelt sterk en wij komen er voorin niet doorheen. Na een aantal minuten is er een corner voor Hercules. De speler die de corner neemt krult de bal heel fraai in het doel, 0-1. We blijven voetballen maar missen de spaarzame kansen. We missen de scherpte en komen niet echt tot voetballen en Hercules loopt al snel uit naar 0-3. Net voor de rust scoort Koen nog de 1-3.

Na de rust worden we iets sterker en kunnen we elkaar beter vinden. Sem scoort de 2-3 en we jagen op de gelijkmaker. We krijgen meer kansen en de 3-3 hangt in de lucht. Helaas komen we niet meer tot scoren en verliezen we onze laatste wedstrijd. Afhankelijk van het resultaat van onze concurrenten kunnen we nog tweede worden, spannend!
Yorick van Manen