SVF F2 – DOVO F6

03 Nov 2015 | Pupillen

Vandaag , 31 oktober, was het prima voetbal weer, met veel  zon en de eerste blaadjes op het veld. Voor de wedstrijd kregen we een peptalk van Jan Willem, want het team van DOVO is een pittige tegenstander. Ze staan 2e in de competitie. Dustin keept de hele wedstrijd. Het is spannend, want we weten best lang 0-0 vast te houden en hebben vaak balbezit. Wel is het lastig om dan echt te scoren… Dan scoort DOVO uit een snelle aanval en dat is schrikken. Sem , Jurre en Beau proberen in de buurt van het goal te komen, maar DOVO verdedigt goed.

In de tweede helft scoort DOVO snel na elkaar 2 keer, nadat we zelf ook een paar kansen hadden. Een grappige bal rolt als een bowlingbal bijna het doel in, maar DOVO kan hem toch nog tegenhouden. Ik probeer ook te scoren, maar dat lukt niet. We spelen goed over, maar de tegenstander is gewoon te goed. Bij de penalties gaat het beter voor ons, want we houden veel  tegen en scoren het meeste.  Omdat we zo goed samengespeeld hebben en hard gewerkt hebben, krijgen we in de kleedkamer een zakje chips. Het was een leuke wedstrijd en ik hoop dat we de volgende keer weer winnen!  Groetjes Imre!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief