SVF F2 – CDW F4G

23 Nov 2015 | Pupillen

Zaterdag 14 november mochten we weer een thuis wedstrijd spelen! Daar waren we wel weer blij mee, thuis wonnen we namelijk alles! Ik Dustin mocht weer de aanvoerder zijn en stond de hele wedstrijd in het doel.

Om 10:15 uur was het fluitsignaal, we zijn begonnen. We hadden er allemaal veel zin in ik als aanvoerder stond achterin veel te regelen, we kregen in het begin al snel een kans maar deze ging naast. Even later brak CDW door de verdediging heen bij ons en stond ik alleen tegen 2 van CDW en ja hoor ik had hem bijna maar helaas de bal ging net onder mij door 0-1 voor CDW! Even later kregen wij weer een kans Beau tikte hem met een uithaal zo de hoek in achter de keeper van CDW 1-1 het is weer gelijk.

In de tweede helft kregen wij meer kansen dan de tegenpartij, maar wij misten telkens weer wij hadden al met 6-1 voor moeten staan! Maar helaas werden wij te overmoedig en liepen zelfs onze verdedigers bij het doel van de tegen partij en waren ze bij mij weg. Op het einde van de wedstrijd scoorde CDW nog net voor het fluitsignaal 1-2 einde wedstrijd.

Helaas verloren, het was zeker niet nodig geweest, maar we misten te veel kansen. Op naar de volgende wedstrijd en dan gaan we uiteraard weer voor de volle winst.

Groetjes,
Dustin van Woudenberg