SVF F2 – Bunnik’73 F4

27 Sep 2015 | Pupillen

Zaterdag 26 september mochten wij onze tweede competitiewedstrijd thuis spelen tegen de F4 van Bunnik’73. We wisten dat onze tegenstander nog geen punt had verloren in hun reeds 2 gespeelde wedstrijden dus we konden met z’n allen aan de bak om de drie punten thuis te houden. Nadat we vrijdagavond van Kees van Dam (onze vaste vrijdagavond trainer) hadden geleerd hoe we een goede warming-up moesten doen, deden we deze warming-up nu op de zelfde manier onder begeleiding van mijn papa. Nadat we nog warm gelopen hadden gingen we lekker op doel schieten met de drie gloednieuwe SUPER ballen die we van Jeroen van Leeuwen (oom van onze Jari) hadden gekregen en met deze ballen schoten we bijna uit alle standen raak, dus Jeroen bedankt voor het sponsoren van deze ballen!!! En toen was het zover we mochten beginnen aan de wedstrijd. We begonnen de eerste helft met Yorick en Beau op de bank en Imre in het doel. Achterin stonden Dustin en Sjors om te zorgen dat de tegenstander er niet door kon breken. Het middenveld was voor Jari en Sven en in de punt van de aanval mochten Jurre en Sem hun kunsten vertonen. De eerste helft wisten we de tegenstander goed onder druk te zetten maar de bal wilde er maar niet in, zodat het bij de sporadische uitvallen van Bunnik oppassen geblazen was. Na een kwartier spelen was het dan eindelijk Yorick die de bal met een bekeken schot in de touwen schoot, de bevrijdende 1-0. Maar deze voorsprong duurde niet lang want 4 minuten later maakte onze tegenstander de gelijkmaker. Na weer de aftrap genomen te hebben floot de scheidsrechter al gauw voor de rust. In de rust kregen we nog wat tactische aanwijzigingen van onze leiders Arthur en Jan-Willem van R. De tweede helft begonnen we met Dustin in het doel en Sem en Jurre op de bank. In de tweede helft kregen we weer verschillende mogelijkheden maar de bal wilde er maar niet in. Maar toen 3 minuten voor tijd kreeg Jurre het op zijn heupen en schoot de winnende 2-1 binnen. Gewonnen!!! We hebben nu 2 wedstrijden gespeeld en 6 punten en volgende week mogen we koploper Jonathan uit Zeist uitdagen want zij hebben al 9 punten na 3 wedstrijden dus dat wordt spannend, ik kijk er nu al naar uit.
Maar voordat het zover is mogen we morgen eerst de voor wedstrijd van SVF 1 bij Odijk 1 spelen. We gaan morgen (zondag 27-9) spelen tegen de F van Odijk en na deze wedstrijd mogen we met de toppers van SVF 1 gezamenlijk hand in hand het veld betreden,  leuk dat ik dat mag meemaken bij onze SVF!!;-)  Groetjes Sjors en papa