SVF F1 – Woudenberg F1

02 Dec 2015 | Pupillen

Zaterdag 28 november stond de topper tegen Woudenberg F1 op het programma. Woudenberg staat op de 3de plaats en SVF F1 op plaats 6. Vrijdag op de training kon je al zien dat onze mannen scherp waren en er op gebrand waren om een goede wedstrijd te spelen.

Al vanaf het begin van de wedstrijd kon je de training van afgelopen week terugzien. Trainers Rene en Peter op vrijdag en Stefan op woensdag hadden duidelijk de goede snaar te pakken.

De mannen gingen er vol in en de ene na de andere mogelijkheid volgende elkaar op. Na 5 minuten kreeg Stijn een bal ongelukkig op zijn handen en stond het plots toch 0-1 voor Woudenberg. Gelukkig liet SVF het er niet bij zitten en gingen vol in de aanval. Dit resulteerde al snel in de 1-1 door een mooi doelpunt van Bram. SVF bleef de bovenliggende partij en kreeg voor het eerst dit seizoen een penalty mee. Deze werd op een haar na gemist door Mika.

Thomas, die de aanvoerder was, en Koen werden ingebracht en SVF ging weer vol op de aanval omdat een overwinning in de lucht hing. Luca had al een paar prachtige acties gemaakt maar de 2-1 die hij voor de rust maakte was van grote schoonheid. Buitenkantje recht schoot hij hard in het doel en SVF stond zeer terecht voor.

De tweede helft begon SVF minder dominant dan de eerste helft en Woudenberg kwam door een mooie actie terug op 2-2. Gelukkig herpakte SVF zich goed en door goede inzet van Thomas en Toontje kwam de mooie 3-2 van Toontje op het scorebord.

Een overwinning was terecht geweest maar door een ongelukkig moment achterin kwam Woudenberg toch op 3-3.

Het was een erg enerverend potje voetbal en SVF mag trots zijn ! Ze hebben een super inzet getoond en iedereen heeft een hele goede wedstrijd gespeeld.