SVF F1- VVZA F1

12 Mar 2016 | Pupillen

Vandaag 12-03-2016 spelen we thuis tegen VVZA F1. Van deze tegenstander hebben we uit 1-10 gewonnen. Dus een tegenstander die we moeten kunnen hebben. Ik had de jongens al verteld dat elke tegenstander van ons wil winnen omdat we op de 1e plaats staan. En dat merkten we gelijk vanaf de aftrap. VVZA begon fel en dat resulteerde al snel in een 0-1 achterstand. Tegen het einde van de eerste helft werden wij wat feller en kregen we de wedstrijd meer onder controle. Vlak voor de rust maakte Toon 1-1 gelijk door een mooie actie.

In de rust hebben we de jongens toegesproken dat ze meer de bal moeten veroveren en bij een kans moeten schieten op het doel. Blijkbaar heeft dat geholpen want de tweede helft zagen we een heel ander SVF. VVZA kwam er eigenlijk niet meer aan. Bram tikte uit een corner de 2-1 binnen. 5 minuten later was het Toon die 3-1 maakte na een mooi steek balletje van Mika. VVZA was nog een aantal keer gevaarlijk, maar ja wij hebben Stijn die nog een paar mooie reddingen maakte. Na een uittrap van Stijn kwam de bal bij Toon terecht, Toon passeerde een aantal spelers en speelde toen de bal naar Lucha. Lucha twijfelde geen moment en schoot de bal in het doel, 4-1. Toon maakte er uiteindelijk nogĀ  5-1 van.

Jongens, in de 2e helft hebben jullie laten zien hoe je moet voetballen. Op het juiste moment een speler uitspelen of de bal passen. Zowel de verdedigers als de aanvallers hebben goed gespeeld.
Volgende week spelen we uit tegen Candia F1. Dat wordt weer een spannende wedstrijd. We zullen nu elke wedstrijd fel van start moeten gaan en dan kunnen jullie nog ver komen.

Groetjes,

Stefan en Bram