SVF F1 – Kampong F2

10 Sep 2015 | Pupillen

Nieuw seizoen, nieuwe F1.
Even voorstellen:  In de F1 spelen Thomas de Boer, Daniel van der Heden, Bram Koster, Lucha van Hengstum, Stijn de Gier, Mika Mulder, Merijn van der Heijden, Toontje van der Zouw en Koen de Jong.

De eerste wedstrijd op 29 augustus was meteen een beker wedstrijd. De eerste oefenwedstrijd was helaas door Houten afgezegd doordat ze te weinig spelers hadden. We begonnen goed aan de wedstrijd, hadden meer balbezit en kregen ook een paar kansen, maar Koen, Lucha en Toontje waren nog niet zo scherp voor de goal. Aan de andere kant kreeg Kampong 1 kans. Een schot van grote afstand spatte uiteen op de lat. Voor de rest was SVF voor rust de bovenliggende partij. Ruststand 0-0.

Nadat we de jongens in de rust hadden toegesproken dat ze goed aan het spelen waren startte de tweede helft. 5 minuten na rust ging Bram ervan door met de bal. Passeerde een paar spelers van Kampong en kwam rechts voor de goal bijna bij de achterlijn. Zijn schot op doel werd door de keeper gekeerd, maar de rebound was Lucha die simpel de 1-0 scoorde. Een terechte voorsprong.
Daarna werd Kampong iets sterker. Dit kwam ook doordat onze jongens een beetje moe werden.   Stijn moest een paar keer optreden met mooie reddingen. Ook deden Thomas, Merijn, Mika en Daniel prima verdedigend werk. SVF kreeg ook nog een paar kansjes, maar het bleef bij 1-0 voor SVF.
Mooie overwinning jongens!! Beloofd veel moois voor de competitie. Groetjes, René de Jong