SVF F1 – Candia F1

17 Oct 2015 | Pupillen

Na een leuke wedstrijd van vorige week tegen Hooglanderveen gingen we vol zelfvertrouwen vandaag tegen Candia ballen. We kwamen al snel achter via een klutsbal bij Stijn. 0-1. 5 Vijf minuten later een schot op het doel via een speler van ons in het doel. 0-2. Candia was toch wel feller als ons we kwamen niet echt in de wedstrijd en we konden het doel ook niet vinden van Candia. Na de rust wilde het ook niet echt lukken toch weer een tegen goal. 0-3. Toen kregen we toch een moment dat we het doel konden vinden. Mika 1-3. We gaven meer druk gingen aanvallender voetballen maar toch weer Candia met een aanval en een schot. 1-4. Dat was ook de uitslag voor vandaag. Jammer jongens zat er niet in  vandaag op naar de wedstrijd volgende week thuis tegen Valleivogels F1. Peter de Gier.