SVF en de coronavirus aanpak

15 Mar 2020 | Laatste Nieuws

Beste S.V.F.-ers,

Het Coronavirus beïnvloedt ons dagelijks leven, dus ook de voetbal activiteiten bij S.V.F. Als bestuur zijn we bij elkaar gekomen om de gevolgen hiervan te bespreken. Als voetbalvereniging hebben we een belangrijke maatschappelijke verantwoordelijkheid. De gezondheid van alle S.V.F.-ers en haar gasten staat hierbij bovenaan.

De KNVB heeft in samenspraak met het RIVM besloten om alle wedstrijden tot en met 31 maart te laten vervallen en adviseert aansluitend om ook alle trainingen niet door te laten gaan. Wij volgen deze richtlijnen. Dit betekent voor S.V.F. dat er tot die tijd door niemand kan worden gevoetbald en getraind.

Ook alle andere activiteiten en bijeenkomsten zullen worden uitgesteld tot na 31 maart. Hieronder treft u een opsomming van de geplande activiteiten en bijeenkomsten die vervallen en of uitgesteld zullen worden.

– Maandag 16 maart de jubileum vergadering
– Donderdag 19 maart de vergadering met de Oranje vereniging
– Vrijdag 20 maart de wafelactie
– Vrijdag 20 maart de kaartavond voor de senioren
– Zaterdag 21 maart de bijeenkomst met de jubilarissen
– Alle bestuurs-en commissie vergaderingen
– De werkzaamheden op maandag avond door onze schoonmakers
– Alle bardiensten

Het bestuur komt zaterdag 28 maart bijeen om de actuele situatie te bespreken. Na dit overleg zullen wij u informeren over eventuele vervolgmaatregelen.

Met sportieve groet,

Schrijf je in voor de nieuwsbrief