SVF E4 – Woudenberg E9

04 Oct 2015 | Pupillen

E4 kleedkamer 2Zaterdag 3 oktober 2015. We moesten eigenlijk vroeg voetballen maar de wedstrijd was verzet. Nu moesten we er om 10.45 zijn omdat we foto’s moesten maken en om 11.45 voetballen.

Ik was vandaag aanvoerder en we gingen eerst foto’s maken voor op de website.  We begonnen al goed want we maakten in de eerste minuut al een doelpunt. Met de rust stonden we voor met 4-2. In de 2de helft stond ik in het begin wissel. Maar gelukkig mocht ik er weer in en heb ik goed verdedigt. De eindstand was 6-7. Jammer dat we verloren hebben maar we hebben allemaal heel goed gespeeld en er hard voor gewerkt. In de kleedkamer kregen we nog een compliment van Ron, de trainer. Dat vond ik erg leuk.  Ian Sluis

E4-de-fansHeleen Verkerk (moeder van Ian):
Tjonge, jonge wat was het spannend. En dat zeg ik, een ‘eigenlijk-niet-van-voetbal-houdende-moeder’. Alhoewel ik ben opgegroeid met een vader en 4 broers (en 3 zussen) die het alleen maar over voetbal hadden. En nu gezegend ben met een man en 2 zonen die ook gek van voetbal zijn, hou ik eigenlijk niet zo van voetbal. Maar voetbal kijken bij een van je zonen is toch wel heel erg leuk. En zeker als het zonnetje schijnt, de jongens en meiden plezier hebben en het een spannende wedstrijd is.

Wij, voetbalmoeders, zaten dus heerlijk in de zon. In je hemdje voetbal kijken in oktober! Hoe vaak komt dat voor? We hebben dus genoten. Heel jammer dat onze E-tjes niet een puntje gehaald hebben. Maar top gedaan! Hard gewerkt en bijna gewonnen….