SVF E3G – DEV Doorn E5

25 Jan 2016 | Pupillen

Op deze zaterdagochtend 23 januari zijn we vroeg uit de veren om een wedstrijd tegen DEV E5 thuis te spelen. Met een waterig zonnetje en heel heiig zodat het voor de ouders langs de kant effe lastig kijken is. Zonder leider Arnold want die geniet van een week skiën, gelukkig is Nancy er en samen met Stefan de trainer moet het goed komen. Ook missen we Stijn die geveld is door de ziekte van pfeiffer en Wisse die een blessure heeft aan zijn elleboog. Wat maakt dat we spelen met één wissel en da’s leuk voetballen, iedereen lekker veel in het veld.

We maken een goede start en al in twee minuut weet Rick te scoren met een zacht maar mooi lobje. Helaas nog geen minuut later gleed er zo een bal ons doel in. Wat staan de boys en girl lekker te spelen, mooie opstelling met Joep, Rick en Simon (aanvoerder) voorin en iedereen weet elkaar goed te vinden. Dan scoort op 7e minuut van de wedstrijd Rick met een knoert hard schot en die zit. Er volgen zo de eerste helft mooie acties van Rick en Joep en ook Floor maar helaas de bal wil er niet in. Net voor de rust speelt Simon een speler voorbij, mooie actie maar ook helaas deze bal wil er niet in.

Dan na maar met een paar minuten rust weet Luuc een hoge bal keurig tegen te houden. Ook dan proberen Joep en Floor met een mooie voorzet van Simon de bal het doel in te krijgen maar de kieper heeft ze door. In de tweede helft was de energie een stuk lager en had DEV dat goed door daardoor gleden er helaas nog twee doelpunten in.
Jammer boys en girls, erg goed gewerkt, volgende keer uit winnen we tegen ze! Op naar de volgende wedstrijd!