SVF E3G – Aurora E2

17 Apr 2016 | Pupillen

Zaterdag 16 april, om 09.15 uur begon de wedstrijd, het waaide stevig en het zonnetje begon al door te komen.

Aurora begon gelijk goed en maakte een doelpunt, je zag de strijdlust bij onze voetballertjes naar boven komen! 10 min later maakte Wisse het 1-1 door een prachtig doelpunt, zo tussen de spelers van Aurora door.  De spelers van aurora voelde de druk van SVF en bestudeerde zo nu en dan het kunstgras om te zien of alles wel op gelijke hoogte was gemaaid… 😉

5 min voor de rust knalde Aurora het zo naar 2-1, we zagen het vanaf de zijlijn al aankomen. De rust werd gefloten en de SVF spelers kregen een motiverende toespraak. De wedstrijd ging weer beginnen ze waren weer lekker actief en ze hadden er zin in!

Gelijk een mooie redding van Stein! Bal gelijk  de andere kant op richting de keeper van Aurora maar de keeper was Joep net te snel voor, scheelde weinig Joep!! Bijna zat ie er in! Wij zagen hem al zitten maar helaas!

De wedstrijd werd afgefloten maar daar was Arnold met nog 5 min op de klok! Onze timekeeper!! De tegenpartij vatte het sportief op en stelde een stuiterbal voor, we gingen door!!  En JAAAAA je gelooft het niet maar Joep scoorde!!! ONZE TOPPERS!! Wij ouders vierde een feestje en moedigde onze voetballende kinders aan! 2-2 en dat in de laatste 5 minuten, wauw! Aurora probeerde nog te scoren maar Stijn hield elke bal tegen!

Het was een geweldige wedstrijd met een eindstand van 2-2! Goed gespeeld allemaal!
Groetjes
Luuk&Meike