SVF E3 – Delta Sport E6

22 Oct 2015 | Pupillen

Eindelijk begint de wedstrijd.  De tegenstander krijgt snel uit en gelijk … Het staat 0-1.
We doen alles, 1 mooie kans van onze spits maar mis, de tegenstander krijgt de bal. Ze scoren, we staan nu achter met 0-2 . Joep en Wisse hebben nog mooie kansen maar na die kansen verliezen we de bal en …..En even later staat het 0-3 en zo gaan we de 2de helft ook in . Nu krijgen wij uit er word goed over gepast.
En goal?? of toch niet! Helaas houdt de keeper hem, maar uiteindelijk krijgen we de bal weer. De bal wordt iets te lang aan de voeten gehouden en de bal is weg. De tegenstander maakt daar goed gebruik van. Ze schieten en hij gaat tussen de benen en weer een goal het staat nu dus 0-4 . Na een goede poging krijg de tegenstander de bal en er word gescoord.

Ondertussen sta ik aan de kant . Wissel samen met Babs en Floor en ik moet er in. Ik sta verdediging. Dat vind ik best lastig. Ik heb een moeilijk mannetje, maar het lukt. Er worden ondertussen nog meer goede acties gemaakt door de voorste spelers maar allemaal missers . De tegenstander maak weer een goal en nog een en nog 3. Er wordt afgefloten. We verliezen met 0-9 helaas. Maar we hebben er lol in de had en daar gaat het om toch. Maar hopelijk gaan we de volgende wedstrijd wel winnen.
Heel veel groetjes van Nova Pieper.