SVF E3 – CDW E7

17 Feb 2016 | Pupillen

Zaterdag 13 februari, ik had er weer zin in. Vorige week hadden we gewonnen, nog wel van de koploper. Dat smaakt naar meer.

Het veld was helemaal wit, ondanks dat ging het gewoon door, zelfs op echt gras! Spelen tegen CDW is toch iets speciaals, daar willen we echt graag van winnen. De wedstrijd begon. Wat zijn die jongens groot van CDW, of zijn wij zo klein. Het valt niet echt mee, al snel komen we op achterstand en ondanks wat we proberen lukt het ons niet om er voetballend door te komen.

Pas in de tweede helft lukt het ons om er een paar keer goed uit te komen, in een van die aanvallen schiet Joep de bal in de kruising! Daarna volgt er een eigen doelpunt van CDW en zo eindigt de wedstrijd in 2-6. We deden er wel alles aan, maar ze waren gewoon te sterk. Nu twee weken geen wedstrijd en daarna gaan we het weer proberen.

Groetjes Sjoerd.