SVF E2 – Houten F2

10 Sep 2015 | Pupillen

Hallo voetbalvrienden,

We zijn weer begonnen!!
Zaterdag hebben wij, de E2 onze eerste vriendschappelijke wedstrijd tegen Houten gespeeld.
Iedereen was reuze enthousiast, al was het wel even wennen want wij moesten al om 8.45 aanwezig zijn.
Dit is na de vakantie en een super gezellige jeugdweek wel vroeg. En dan bedoelen wij niet alleen de spelers, maar ook voor de ouders die zaterdag allemaal weer aanwezig waren.
De eerste helft van de wedstrijd zaten we er nog wel lekker in. We gingen met 1-2 de rust in. Na de rust merkten wij dat we toch nog wel aan elkaar moeten wennen en had de tegen partij veel kansen om te scoren. Deze eerste wedstrijd hebben wij dan ook verloren.
De stand, dat weet ik niet meer, maar het was weer super om op het veld te staan. En ik heb dan ook weer heel veel zin in het komende seizoen.

groetjes

Liam.