SVF E2 – Bunnik E2

01 Dec 2015 | Pupillen

28 november, ook deze week stond weer een belangrijke wedstrijd voor ons op het programma. Deze week de wedstrijd tegen Bunnik. Het was dé kans om op slechts één punt achterstand op hun te komen. Zij hadden voor de wedstrijd 7 punten en wij 3…….

Zonder een zieke Thomas en voor het eerst dit seizoen extra gekleed tegen een ijzige kou, stonden we om 09.15 klaar om thuis af te trappen tegen Bunnik E2.  Met Sam en Koen als wissel probeerden we vanaf het begin de aanval te zoeken. Gelijk een mooie actie van Thijs, kreeg een vervolg door de bal naar Duncan te spelen, die vervolgens Jacob bediende….helaas….redding van de keeper. Even later nogmaals Jacob, die de bal net langs de paal schoot. En zo volgden er meer mogelijkheden, waarbij prima samenspel wel leidde tot gevaarlijke acties, maar niet tot doelpunten.

En toen was het de beurt aan Bunnik. Kleine kans, maar wel een goal 0-1! Geschrokken van dit doelpunt, deden de verdedigers van SVF stinkend hun best om de bal weg te houden van de goal, maar helaas…..de ballen gingen niet allemaal van de goal weg en door een eigen doelpunt was het even daarna 0-2. Weer kort daarna ziet Liam tot zijn schrik dat er een speler alleen op hem afkomt om de 0-3 in de goal te leggen. Nou…mooi niet, met een goede redding voorkomt Liam dit. Alsof deze actie nog niet genoeg indruk maakte, schiet Liam nu niet alleen de bal, maar ook zijn schoen mee het veld in. De schrik zat er hierdoor behoorlijk in bij de spelers van de tegenpartij. Dit motiveert Sam en Jacob zo, dat ze aan de andere kant van het veld twee schoten afvuren op de goal van Bunnik. Maar nee…..twee keer net naast de goal.  Zo jammer!

Na de rust beslist Bunnik de wedstrijd definitief.  Na de 0-3 volgen er nog 2 goals en wordt de eindstand bepaald op 0-5.

Jammer, want deze week zagen we toch echt goed voetbal en positief samenspel van ons team. Ik voel dat we volgende week tegen Focus voor een heel goed resultaat gaan!

Duncan