SVF E1 – Aurora E1

11 Feb 2016 | Pupillen

Op zaterdag 6 februari speelden we een thuiswedstrijd tegen Aurora . De wedstrijd begon om kwart over negen . Het was koud, maar gelukkig droog.

Helaas was onze linksachter Simon er niet, dus  we hadden het al lastig.  En dat bleek: we hadden de aftrap maar vlak na de aftrap stonden we al met 0-1 achter. Het ging even gelijk op maar de tegenstanders  waren sterker en scoorde 0-2 . Maar later kwamen een balletje in de voeten van Sjoerd gespeeld en van een meter of drie schoot Sjoerd hem er in.

Het werd rust en na rust scoorde Tijl een mooie goallllllllllll. De moeders en vaders schreeuwden het uit, het stond 2-2. Het ging heel lang gelijk op.  Toen werd er door SVF een tackle gemaakt waardoor de opstelling anders werd.  Van die verandering werd SVF minder goed en zo konden ze makkelijk en paar tegendoelpunten maken. Ja ,laten we het daar maar op houden want met een 2-2 naar een 2-7 dat was dus wat minder. Maar plezier gaat boven alles.

Er zijn foto’s gemaakt van deze wedstrijd en die kun je hier in het fotoalbum bekijken.

Groetjes van Luuk Dotman