SVF D3 – Roda’46 D10

21 Dec 2015 | JO13-3, Pupillen

Vandaag spelen we de laatste competitiewedstrijd voor de winterstop.

Hoewel Roda’46 aanzienlijk hoger op de ranglijst staat, gaan we, zoals altijd, uit van eigen kracht. Strijdlustig en enthousiast beginnen we aan de wedstrijd. Met twee invallers uit de D2 proberen we snel een doelpunt te maken. En dat lukt!

Roda’46 weet echter makkelijker het net te vinden, zodat het met de rust 1-5 staat.

In de rust een peptalk, waarna we met opgeheven hoofd aan de tweede helft beginnen. In de tweede helft lijken we redelijk aan elkaar gewaagd, ware het niet dat één speler van Roda’46 het verschil maakt. Deze speler maakt helaas meerdere goals, zodat we de wedstrijd uiteindelijk met 2-11 verliezen.

Ondanks onze nederlaag blijven we erg optimistisch! We gebruiken de winterstop om lekker uit te rusten, om in januari 2016 vol goede moed aan de nieuwe competitie te beginnen.

Björn van Straalen