SVF D2- JSV D6

04 Mar 2016 | Pupillen

We moesten naar Nieuwegein tegen JSV D6, zij hadden dit seizoen nog geen wedstrijd gespeeld. We hadden Vince en Gijs uit de D1.  We moesten op veld 3 spelen.  Ik zelf was de aanvoerder. Even de warming up doen de bal een beetje rond spelen en zo. De scheidsrechter riep de aanvoerders bij elkaar en JSV mocht uit nemen fuuuuut en de wedstrijd was begonnen.

In het begin ging het een beetje stroef, de bal ging alle kanten op maar toen kwam er een doelpunt voor JSV  1-0. Wij namen uit en we speelden de bal rond en de bal ging weer alle kanten op  toen was de eerste helft afgelopen.

In de tweede helft mochten wij uitnemen en het ging al beter, we kwamen meer aan hun kant en Gijs had 1-1 gescoord. De tegenstander nam uit en wij  gingen meteen druk zetten zodat we dan weer de bal hebben en kunnen scoren. Even later hadden we de bal en door een lange bal naar Gijs  kon hij scoren 1-2.

De tegenstander had ook een paar kansen maar ze misten hem of de keeper had hem. Vince van Ee had de bal en maakte  ook een doelpunt 1-3 De tegenstander had nu weer kansen maar die waren net niet genoeg en toen maakte Gijs 1-4   het ging lekker.

De wedstrijd was toen al bijna afgelopen in die laatste paar minuten had de tegenstander hele goeie kansen maar ze maakten het niet af of ze schoten naast en toen was de wedstrijd afgelopen. En waren wij de winnaar !

Groetjes Vince Bongers