SVF D2 – Bunnik ’73 D3

25 Sep 2015 | Pupillen

Zaterdag 11 september speelden we tegen de D3 van Bunnik. Het was lekker weer, we mochten op het gras van het hoofdveld en de tribune zat ‘vol’. Ideale omstandigheden voor een lekkere pot voetbal, we hadden er zin in! Na de aftrap werd het al direct een leuke wedstrijd, Bunnik speelde aardig maar wij waren toch iets beter. Na ongeveer 10 minuten kreeg Bunnik een hoekschop. De bal werd hard ingeschoten, de lastige bal had Lucas niet klemvast en glipte in ons doel. Dat was een tegenvaller. Met goed voetbal kwamen we dichter bij het doel van Bunnik. Maar ook Bunnik wist nog wel eens goed door te komen bij ons. Maar onze verdedigers en keeper konden steeds een doelpunt voorkomen. Uit een afgeslagen aanval werd de bal door Vince naar voren geknald. Fabian pikte de bal op en gaf een pass naar de doorgebroken Rik die de bal met een hard schot in het doel legde. Met deze gelijke stand gingen we de rust in. In het begin van de tweede helft ging het spel over en weer en waren we best goed aan het voetballen. Een schot van Bunnik werd door Tiemen half geblokt, veranderde van richting en dwarrelde hoog in het ons doel. Een reeks van aanvallen en kansen van ons voor het Bunniks doel leidde echter niet tot een doelpunt. Maar uit weer een snelle uitval van ons wist Conor te scoren. We kregen nog een paar kansen maar het lukte ons niet om te scoren. Bunnik kwam daardoor weer beter in de wedstrijd. Een veroverde bal na een aanval van Bunnik in de laatste minuut werd niet goed weggewerkt . De bal rolde voor de voeten van de spits van Bunnik. Die plaatste met een goed afstandsschot de bal in ons doel. Direct daarna floot de scheidsrechter voor het einde van de wedstrijd. Eindstand 2-3, stom verloren….maar wel goed gevoetbald.