SVF D1 – Delta Sport O12 -2

10 Sep 2015 | Pupillen

Hallo, vandaag 5 september  speelden we met de D1 onze eerste bekerwedstrijd van dit seizoen tegen Delta Sport O12-2.
Het was een heerlijke dag om te voetballen en we hadden er na de vakantie allemaal weer zin in.
De wedstrijd verliep dan ook erg goed voor onszelf. De eerste minuten was het nog een beetje aftasten, maar al snel stonden wij voor in de eerste helft. Voor Delta was het een beetje triest want zij maakten 2 eigen doelpunten en Lucas nog een waarmee we met 3-0 de rust in gingen.
Ook in de tweede helft speelden we erg lekker. We hadden door de wedstrijd heen heel veel akties die op de lat, paal of net naast gingen. Daarnaast lieten we in de tweede helft ook met doelpunten zien dat wij net iets beter waren. Eindstand 8-0 voor SFV. Heerlijk om zo het seizoen te beginnen. We hadden al een gezellig team en dit maakte het nog mooier. Groetjes, Job van Maasakkers.