SVF Cothen met Voetbalshop naar Nike

19 Jul 2023 | Laatste Nieuws

Vanaf het nieuwe seizoen 2023-2024 zal Voetbalshop.nl de nieuwe kledingleverancier zijn van SVF.

Voetbalshop biedt in samenwerking met Nike een geweldige KNVB teamwear kledinglijn speciaal afgestemd vooramateurclubs in Nederland.

Tijdens de afgelopen maanden is er door de PR-kledingcommissie hard gewerkt aan een fantastisch nieuw samengesteld Nike kledingpakket voor SVF.

Ook de nieuwe hoofdsponsor Laysan BV is bij dit traject betrokken.

Voor het 1e elftal verzorgen zij de sponsoring van het nieuwe kledingpakket, waar de club enorm dankbaar voor is! Tijdens de 1e thuiswedstrijd (beker) van het aankomende seizoen zal de nieuwe Nike kledingcollectie gedragen gaan worden. De “look & feel” houden we nog “even geheim”…

Onderstaand een voorbeeld van de samengestelde wedstrijdcollectie voor de jeugd.

Nieuwe webshop

Uiteraard is er voor alle SVF leden (zowel jeugd als senioren) een Nike kledingpakket samengesteld.

Via de website svfcothen.nl is het mogelijk de vernieuwde shop te bezoeken die aangesloten is bij  Voetbalshop.nl.

De wedstrijdshirts zijn niet te koop via de webshop. Deze worden gefaciliteerd door SVF en veelal gesponsord door kleding sponsoren. Vind je het leuk als bedrijf of als betrokken ouders ook een team te sponsoren, zie dan onze “menukaart” bij het onderdeel sponsoring op de website en stuur bij interesse een bericht naar pr@svfcothen.nl.

Van volledige bruikleen naar gedeeltelijke koopregeling

Met ingang van het nieuwe seizoen komt er een wijziging in het gebruik van tenues. SVF stapt voor alle jeugdteams t/m MO20 en JO19 over naar een gedeeltelijke koopregeling voor het broekje en de sokken. Dit betekent dat alle jeugdledendeze zelf dienen te kopen via de webshop van SVF. Via de website svfcothen.nl ga je naar onderdeel shop en van daaruit volgt een link naar de speciaal voor SVF ingerichte webshop i.s.m. voetbalshop.nl.

Voor de seniorenteams gaat deze regeling van start bij aanvang van seizoen 2024-2025.

De sokken en broekje voor de jeugdleden (maat XS 122 t/m XL 164) worden als set op de webshop aangeboden voor30,15 incl btw. Voor grotere maten zijn de sokken en broekjes los te koop.

Wedstrijdbroekje “genaamd senior” (maat S t/m XXL) bedraagt € 21,15 / Sokken “genaamd Thuiskousen” (maat 31-35 t/m 46-50) bedraagt € 10,80 incl btw.

Leden van SVF ontvangen 10% korting op alle artikelen in de SVF webshop. Deze korting is verwerkt in bovengenoemdeprijs. De verzendkosten bedragen €4,99. Bij besteding vanaf 49 euro zijn de verzendkosten gratis.

De bruikleen constructie wordt hiermee vervangen door een gedeeltelijke koopregeling. Het gebruik van het shirt blijft ongewijzigd en stelt SVF beschikbaar. De wijziging naar de gedeeltelijke koopregeling valt samen met de keuze voor de nieuwe leverancier Voetbalshop en het merk Nike. We zijn tot de dag van vandaag in de gelukkige situatie dat veel sponsoren tenues financieren en we hebben de verwachting dat dit ook in de toekomst zo zal blijven.

We hebben de afgelopen jaren gezien dat spelers/ ouders niet altijd netjes met de broekjes en sokken omgaan. Hierdoor maken we veel extra kosten die vermeden kunnen worden. Een andere reden is dat het verzamelen van kleding, repareren van sokken en andere werkzaamheden voor de kleding commissie veel tijd kost. Dit vinden we als bestuur niet gewenst. Met deze gedeeltelijke koopregeling zijn de spelende leden zelf verantwoordelijk voor het wassen van het broekje en de sokken en dat deze in goede staat blijft. Hierdoor blijft iedereen verzekerd dat zij de komende jaren in een representatief tenue kan blijven voetballen.

Mocht er naar aanleiding van deze berichtgeving nog vragen of onduidelijkheden zijn, schroom dan niet contact op te nemen met de PR / kledingcommissie. Stuur hiervoor een mail naar pr@svfcothen.nl.

Wij wensen alle leden een fijne zomervakantie en zien uit naareen gezellig en sportief nieuw voetbalseizoen!

Met sportieve groet,
Bestuur & PR-kledingcommissie SVF