SVF Cothen Doet! – door wijks nieuws

03 Jul 2023 | Laatste Nieuws

Bron: Wijk Nieuws
Foto: Renee van Leeuwen

Iedereen weet dat een sportclub niet kan overleven zonder vrijwilligers en dat het de komende jaren niet makkelijker wordt om leden te activeren om een steentje bij te dragen aan de uitstraling van het complex en de ontvangst van gasten.

Toch is er bij SVF één keer per jaar een dag waarop een groot aantal leden de handen uit de mouwen steken om voor het volgende seizoen alles weer piekfijn eruit te laten zien. Dit jaar zijn op zaterdag 1 juli circa 60 leden in de weer geweest om van alles in en rondom complex De Kamp schoon te maken. Het clubgebouw, de sponsorborden langs het veld, maar ook de restyling van een aantal ruimtes en het nodige groenonderhoud langs de velden.

Alhoewel het weer niet helemaal meezat hebben de leden van jong tot oud keihard doorgewerkt om alle klusjes af te krijgen. Wellicht heeft de goed verzorgde lunch en borrel achteraf daar aan bij gedragen!

Mooi om te zien dat het dus wel kan om samen met elkaar de schouders eronder te zetten om het sportcomplex weer klaar te maken voor het nieuwe seizoen! In deze tijd een speciale vermelding waard!

Foto’s van Wim Terwint staan in een fotoalbum.