SVF Competitie O23 – seizoen ’21-‘22

22 Aug 2021 | SVF O23

Voor komend seizoen organiseren we vanuit SVF weer de O23 competitie. Hieraan nemen verenigingen uit de regio deel met teams die hoofdzakelijk bestaan uit spelers onder 23 jaar, die in 2 poules en een finaledag strijden om de wisselbeker. Naast de strijd om de beker én de eer, ligt de intentie van deze competitie ook bij het klaarstomen van de jeugd richting de senioren. In het algemeen toch een grote stap.

Aan de O23 competitie doen 10 verenigingen mee, dit zijn naast SVF Cothen ook SVMM Maarn, Aurora Werkhoven, SV Odijk, V.v. Schalkwijk, Bunnik ’73, Musketiers Elst, DEV Doorn, V.v. ’t Goy en V.v. HDS Leersum.

In de poulefase wordt een enkelvoudige competitie gespeeld, wat inhoudt dat de verenigingen éénmalig tegen elkaar spelen middels een reguliere wedstrijd (2×45 minuten). De nummers 1 en 2 van de poules spelen op de finaledag tegen elkaar voor de plaatsen 1 t/m 4. Nummer 1 krijgt de wisselbeker overhandigd, die momenteel in het bezit is van DEV Doorn.

SVF speelt op de volgende data om 20:30 uur tegen de volgende teams in poule A:

28 september 2021 thuiswedstrijd SVF – SVMM
12 oktober 2021 uitwedstrijd V.v. Schalkwijk – SVF
26 oktober 2021 thuiswedstrijd SVF – Aurora Werkhoven
8 februari 2022 uitwedstrijd SV Odijk – SVF

De finales staan gepland op 25 mei 2022.

We vertrouwen op strijd en passie van de teams.

Zien wij u ook weer langs de velden om het team van SVF aan te moedigen?

De competitieleiding

Robert Otten en Gerard Mocking

Zie hieronder de deelnemers en het volledige speelschema: