SVF C1 wint toernooi bij IJFC

05 Jun 2016 | Junioren

Zaterdag 4 juni, weer even wennen. Verzamelen om half 9. Met een kleine vertraging vertrekken we naar IJFC.

De wedstrijden zijn tegen een team wat hoofdklasse speelt en twee teams die promotiepoule eerste klasse speelden. Wat zal dat gaan worden? De tegenstanders: Lopik C1, IJFC C1, SDV Barneveld C2, JSV C1

Snel omkleden, voor warmlopen is amper tijd,de wedstrijd begint. Een leuke wedstrijd om naar te kijken, winst 3-0. De tweede wedstrijd is wat moeizamer. Gelukkig met 1-0 gewonnen door een benutte penalty van Dani. De derde wedstrijd is tegenĀ  hoofdklasse spelend JSV. Die waren een stukje beter. Stand 1-4. Helaas verloren, maar prima weerstand gegeven.

De laatste wedstrijd werd spannend, bij winst zou de C1 kampioen zijn. Er werd weer overgespeeld, acties gemaakt, naar de achterlijn gegaan, teruggelegd en gescoord. De wedstrijd werd met 3-1 gewonnen. Top gedaan jongens. Volgend weekend een leuk weekend in Wildervank. Veel plezier!

Groetjes, Marieke de Kruijf

Schrijf je in voor de nieuwsbrief