SVF C1 – ‘t Goy C2

07 Feb 2016 | Junioren

De wedstrijd tegen ‘t Goy C2. De eerste seizoenshelft heeft de C1 ook tegen hen gespeeld. Nou ja, de tegenstander was ook op het veld, maar er werd toen vooral tegen zichzelf gevoetbald. Rob kreeg vandaag bij het coachen hulp van Maurice en Marco en John verving de zieke Roland als grensrechter.  Gelukkig was er vandaag een ander beeld van de wedstrijd dan die van de eerste seizoenshelft. Er werd met vertrouwen gevoetbald. Keurige driehoekjes werden gemaakt en het was (volgens omstanders) echt weer tikkie-takkie. Het was genieten langs de lijn en helemaal toen de doelpunten er in gingen. Mooi om te zien dat er met elkaar feest werd gevierd. Echt top gedaan jongens! Eindstand 5-0. Groetjes, Marieke de Kruijf.  Kijk hier voor de foto’s.