SVF 35+ reunie toernooi

28 May 2018 | Laatste Nieuws

SVF 35+ reunie toernooi op vrijdagavond 25-5-2018

25 mei 2018 was het weer zo ver. Vanaf 19u ’s avonds kwamen veel oud-voetballers van SVF  en uit de omgeving samen om onderling weer de strijd met elkaar aan te gaan. En vooral om weer met elkaar bij te praten onder het genot van een lekker muziek en natuurlijk een koud biertje.

Deze avond stond voor de 7e keer het SVF 35+ Reunietoernooi op het programma. Al jaren is dit een toernooi van de herkenning. En dit jaar stonden 18 teams, ruim 200 voetballers, klaar om de strijd aan te gaan. SVL uit Langbroek, Polsbroek, Kroosterboys uit Nieuwegein, Houten United, CDW en ZTS uit Wijk en vooral heel veel Cothense teams.

In een ontspannen sfeer werden veel wedstrijden gespeeld en tegelijk was er ook een demonstratie van walking voetbal waar FC Utrecht tegen een aantal SVF en CDW walking voetballers speelde. Ook voor de oudere voetballer zijn er nog meer dan genoeg mogelijkheden om deze sport te blijven beoefenen.

Ondertussen vorderde het toernooi steeds verder, was het publiek massaal gekomen en rond half 10 was de rook van de voorronde wedstrijd weggetrokken en was het duidelijk wie de halve finale gingen spelen. Het nieuwe team Ruime Sop nam het op tegen FC Reunited en op het andere veld speelde New Joke City (winnaar vorig jaar) tegen Cothen United. Deze laatste wedstrijd had met 0-0 geen winnaar waardoor penalty’s de beslissing moesten brengen.

En daarmee werd de finale gespeeld door Ruime Sop en New Joke City. Waarbij het laatste team met overtuiging de finale wist te winnen en hun titel daarmee prolongeerde.

Bij de prijsuitreiking bleek de prijs voor sportiviteit door de scheidsrechter toegekend te zijn aan Polsbroek. En daarmee kon een lange, warme en vooral heel gezellige avond beginnen.

Met dank aan alle vrijwilligers en iedereen die op de avond zelf ook nog even hielp wanneer dat nodig was, kunnen we weer terugkijken op de fantastisch toernooi. Wat een feest maakt iedereen  hiervan en ieder jaar kijken we weer uit naar deze mooie avond.

Tot volgend jaar allemaal!

FOTO’S

Schrijf je in voor de nieuwsbrief