SVF 35+ reunie toernooi editie nummer 8

21 May 2019 | Laatste Nieuws

Vrijdagavond 17 mei vanaf 18:30 uur druppelde ons sportcomplex vol met deelnemers aan de 8-ste editie van ons SVF 35+ reunietoernooi, met maar liefst 17 teams uit de regio maar ook uit Utrecht en Houten was het al gauw gezellig op ons sportpark. De wedstrijden werden vanaf 19:00 uur gespeeld op 4 veldjes en nadat elk team 4 wedstrijdjes had gespeeld werd de balans opgemaakt. Het waren ’t ruime sop en W2W die in de finale stonden omdat zij al hun wedstrijden hadden gewonnen en zo 12 punten hadden binnen gesleept.

Na een spannende finale was het uiteindelijk W2W onder leiding van Daniel Vermeij die met 2-1 won van ’t ruime sop. De wisselbeker is voor de winnaar en W2W mag volgend jaar zijn titel weer komen verdedigen. Ook werd er tijdens de wedstrijden door de scheidsrechters gekeken welk team in aanmerking kwam voor de sportiviteitsbeker en dit bleek na unaniem besluit ’t Buurtje te zijn.

Tijdens de verschillende wedstrijden werd er van elk team ook nog een leuke teamfoto gemaakt als herinnering aan ons toernooi. Het rode draad spel mocht natuurlijk ook niet ontbreken en daarom was er op het trainingsveld een jeep neer gezet voor het kofferbak schieten, binnen hoeveel tijd schiet elk team 5 ballen van verschillende afstanden in de kofferbak. Vanaf 22:00 uur konden we lekker gezamenlijk gaan bijpraten onder het genot van een drankje en een hapje onder de muzikale omlijsting van Andre Odijk. Als verrassing voor alle vrijwilligers en een afgevaardigde van elk team was er ook nog een snel-tekenares ingevlogen die er voor zorgde dat ze allemaal werden vereeuwigd in onze Hall of Fame met een karikatuur! Al met al was deze 8e editie weer super geslaagd en gaan we er vanuit dat jullie volgend jaar ook weer van de partij zijn.

Tevens willen wij hierbij nogmaals iedereen bedanken die heeft mee geholpen, aanwezig was, en heeft mee gedaan om dit evenement tot een succes te maken. Top!

Bekijk hier wat leuke foto’s van het 35+reunie-toernooi.

Organisatie SVF 35+ toernooi

Marvin, Pascal, Paul, Gerjan. Jos en Jan-Willem