SVF 3 – Patria 3 (4-0 eindstand)

12 May 2024 | Laatste Nieuws

Vandaag stond de wedstrijd tegen Patria op het programma. Een laagvlieger in onze competitie. Er waren de nodige mensen afwezig. Onze coach had zijn handen vol om voldoende spelers bij elkaar te krijgen. Hij heeft de familiebanden nog eens aangehaald en Kees van Dam bereid gevonden mee te doen.
We begonnen voortvarend en kwamen binnen 5 minuten al op voorsprong.

Micheal tikte de bal tegen de touwen. Dit was ook meteen het hoogtepunt van de eerste helft. Het spel was gezapig en Patria kreeg een paar kansen. Jeroen tikte nog een bal uit de kruising en hield de ploeg hiermee op de been.

Ruststand: 1-0

Met wat verse krachten startten we de 2e helft. We begonnen feller en kort na rust lag de 2-0 erin door Marco. Na goed druk zetten in de 57e minuut scoorde Kevin 3-0.

Hiermee was de zege veilig gesteld.
Er kwamen nog wat kansen over en weer. Jeroen hield zijn doel schoon en Kees scoorde na vele pogingen in de laatste minuut de 4-0.
Drie punten weer binnen. Nog drie wedstrijden te gaan. Als die alle drie gewonnen worden…