SVF 2 tegen SV Houten 6

29 Sep 2016 | Senioren, SVF 2

De wedstrijd was zwaar tegen een sterke tegenstander, SV Houten.
Het was vooral Houten die in het begin met goede kansen kwam, maar de kansen werden gelukkig niet benut door goed keeperswerk van Edwin en natuurlijk het team wat goed stond te spelen.

Helaas moest Remco het veld verlaten door een blessure, maar daardoor kreeg Rob de kans om op het middenveld te gaan spelen en dat pakte goed uit. Rob zijn aanvallend talent kwam boven water, dankzij een goede steekbal van Rik stond Rob 1 op 1 met de keeper en wist hij de kans goed af te maken. Mede dankzij het goede loopwerk van Erik (appel) kon Rob als hij het niet wist afleggen, maar dat was niet nodig. 1-0.

Na de rust was SVF volledig de beste en je merkte dat de hoop weg ging bij SV Houten. Vooral doordat een speler van Houten geel pakte lagen de kansen volledig bij SVF. Helaas werden die kansen niet benut. Rik had ook nog een prachtige bal op binnenkant lat, maar dat mocht niet baten want de bal wou er niet in.

De rest van de wedstrijd bleef rustig, Houten had geen kansen meer en SVF kon de kansen die ze creƫerden niet neer benutten. Hierdoor heeft SVF 2 weer een goede wedstrijd gespeeld en de 0 kunnen houden.

Martijn Rieff

Schrijf je in voor de nieuwsbrief