SVF 2 in het nieuw !

02 Feb 2016 | Laatste Nieuws, SVF 2

Zondag 31 Januari is SVF 2 uitgerust met prachtige nieuwe tenues door Slagerij Bert & Elly Zumbrink.

Aansluitend werd de wedstrijd tegen Quick AFC 1890 met 4-2 overtuigend gewonnen. Als dat geen goed voorteken is!

In 1 jaar tijd zijn alle 24 teams van SVF nu uitgerust met dezelfde kleding lijn, Zaterdag 20 februari staat het laatste team SVF 2 zaterdag in de planning om te worden voorzien van deze Hummel tenues.

Slagerij Zumbrink
Sponsor Slagerij Bert & Elly Zumbrink zijn geen onbekenden voor inwoners van Cothen, maar zeker bij SVF dragen zij al tientallen seizoenen bij via shirt en andere sponsoring, de betrokkenheid van deze dorps- en kwaliteits slager met de Cothense gemeenschap is erg groot.

Dit was dan ook direct de oproep van de voorzitter van de PR commissie aan de spelers om, bijvoorbeeld bij het aansteken van de BBQ komende zomer, de inkopen te doen bij deze loyale sponsor !  Wederkerigheid is 1 van de speerpunten bij SVF op het gebied van sponsoren.

De PR commissie en het bestuur van SVF wensen SVF2 veel mooie en sportieve wedstrijden in deze tenues en Slagerij Bert & Elly Zumbrink veel SVF klandizie!

Groet

Hans de Ligt

SVF 2 sponsor 1 kl

Schrijf je in voor de nieuwsbrief