Succesvolle wafelactie SVF

21 Mar 2023 | Laatste Nieuws

——

Afgelopen vrijdag hebben we Wim bedankt voor de meer dan 30 jaar dat hij verantwoordelijk was voor de wafelactie.

Dit verdient een enorme pluim! Als verdienste ontving Wim vanuit voorzitter Erwin Rieff een welverdiend presentje & dankwoord. Ook willen we de sponsoren graag noemen die er samen voor gezorgd hebben dat de kosten voor SVF tot een minimum beperkt bleef.

Alle vrijwilligers zijn door Kees Mocking bedankt met een appelsap uit eigen boomgaard en chocolade.

Ook willen we Kees bedanken voor het mede organiseren van deze editie, complimenten!

Al met al hebben we voor de club een geweldig resultaat behaald met de verkoop van de heerlijke wafels.

Trots en dankbaar op alle vrijwilligers & sponsoren die hieraan hebben bijgedragen! Foto’s van Wim Terwint staan in een album.