Sponsor in de spotlight: Mark Berntssen

12 Sep 2021 | Sponsoren

Sponsor in de spotlight.

Vandaag hebben wij een hele bijzondere sponsor in de spotlight, eentje die graag in het moeilijke jaar van SVF hen wil ondersteunen door een onvoorziene kosten voor zijn rekening te nemen. Het oude kassasysteem van SVF draaide op Windows 7 en moest vervangen worden door een nieuwe kassa. Enkele leveranciers zijn benaderd en na beoordeling is de keuze op het kassasysteem van de firma Twelve gevallen.Via de groepsapp van de barhoofden vernam deze sponsor het heugelijke nieuws over de nieuwe kassa’s. Omdat hij eerder heeft begrepen hoe spannend iedereen de huidige kassa vindten hij het erg belangrijk vindt om een eenvoudige kassa neer te laten zetten waar iedereen mee kan werken nam hij contact op met SVF. Na een goedlopend jaar voor hem wilde hij iets terugdoen aan SVF die erg goed is voor zijn leden en een fijne sfeer geeft. We hebben het over niemand minder dan:

​​​Mark Berntssen

Mark Berntssen is getrouwd met Leontien en hebben samen twee kinderen, Fay van 18 jaar en Jens van 14 jaar. Sinds 2003 zijn ze woonachtig in Wijk bij Duurstede en door het voetballen van zoon Jens verbonden met SVF. Mark draagt zijn steentje bij door zijn vrijwilligerswerk achter de bar en doet dit met alle plezier door de sfeer die SVF met zich meebrengt. De sfeer is dan ook voor hem allesbepalend. Naast zijn vrijwilligerswerk bij SVF houdt hij zich graag bezig met toneel spelen, is hij lid van de Lions Levefanum, een serviceclub die zich bezighoudt met de inwoners die op allerlei gebied een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Een bezig bijtje die zich graag inzet voor de medemens.

Naast al het mooie vrijwilligerswerk runt hij zijn eigen bedrijf Berntssen management en training waarmee hij op project- en programmabasis zich bezighoudt met de Informatie- en Datamanagement. Een echte datazoeker houdt zich bezig met onder andere het verbeteren van processen en datakwaliteit. Naast de datazoeker in de systemen bij het project is hij ook een echte verbinder, namelijk centraal staat altijd de mens. Hij is dan ook graag opzoek naar de inhoud en proces gedreven. De waarom vraag is dan ook hierbij erg belangrijk, anders kom je nooit bij de kern. Naast deze prachtige projecten kan Mark ook worden ingezet als (dag)voorzitter, iemand die opzoek gaat naar de kern en de besprekingen lijdt. Zijn hobby toneelspelen komt hierbij dan ook erg goed te pas. Mark zelf kan hier uren over praten waardoor de passie voor zijn werk erg naar boven komt; erg indrukwekkend.

Ten slotte vroegen wij Mark over de toekomst van SVF. Ziet hij überhaupt toekomst in een club als SVF. Zijn antwoorden daarop waren eigenlijk erg duidelijk, SVF moet doorgaan zoals hij nu bezig is. De warmte die de club geeft aan alle leden en ook de vrijheid om op eigen niveau, waarbij gezelligheid en lol boven alles staat. Voor de jeugd is dit dan ook erg belangrijk. Blijf dan ook zoals je bent.

Daarnaast kan SVF zich gaan verdiepen om oog te hebben voor leden of bewoners die het financieel niet breed hebben maar door toch lekker te laten sporten.

Daarnaast geeft Mark aan, zolang Jens nog heerlijk aan het voetballen is bij deze club blijft hij vrijwilligerswerk doen.